ul. Dąbrowszczaków 39, I p.
10-542 Olsztyn (mapa)

Czym się zajmujemy?
Dom Europy to ośrodek kultury i edukacji.

Spotykasz tu osoby w każdym wieku, żeby



Bretania to region Francji.

Zapraszamy na wydarzenia:



Zapraszamy również do biblioteki.

Jesteśmy jedynym takim ośrodkiem w regionie. Możemy powiedzieć o sobie, że jesteśmy nieoficjalną ambasadą Francji oraz regionu Bretanii.
Ambasada to przedstawiciel jednego kraju w innym kraju.

Frankofonia to wspólnota ludzi i państw, posługująca się językiem francuskim.
Osoby, które mówią po francusku i lubią kulturę francuską spotykają się i świętują kulturę i język.
Spotkania odbywają się wiosną.

W 22 krajach na świecie francuski jest jedynym językiem urzędowym.
Są też państwa, gdzie język francuski jest jednym z kilku języków oficjalnych.

Co roku Centrum przybliża mieszkańcom Warmii i Mazur kulturę regionu Bretanii oraz twórczość artystów z Bretanii.
Spotkania odbywają się jesienią.



Rozmawiamy o:
Organizujemy:
Ważni są dla nas ludzie – ich twórczość, doświadczenia, relacje.
Spotkania odbywają się w siedzibie Domu Europy oraz zdalnie.
W codziennej działalności współpracujemy z organizacjami:


Znajdziesz nas na pierwszym piętrze, przy ulicy Dąbrowszczaków 39, w Olsztynie. Znajdujemy się w tym zielonym budynku.

Możesz do nas przyjść, zapraszamy.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.30
Sekretariat kursów jest otwarty od poniedziałku do czwartku od 10.00 do 17.00
Biblioteka jest otwarta od poniedziałku do piątku od 9.00 do 15.00, w środę od 9.00 do 18.00

Możesz do nas zadzwonić: 89 527 63 73 lub 504 914 186

Możesz do nas napisać e-mail: info@domeuropy.olsztyn.pl
Centrum Polsko‑Francuskie w Olsztynie zmieniło swoją nazwę na Dom Europy na Warmii i Mazurach.
Zostałeś przekierowany na naszą nową stronę internetową.
Twoje połączenie jest bezpieczne.